21 martie 2013

"Mi-as dori sa am si eu copilarie"

Eu sunt Andrei şi am aproape 7 ani. Este vârsta la care copiii normali vorbesc deja, se înţeleg cu cei din jur, merg la şcoală, se joacă… se bucură de copilarie. Mi-aş dori şi eu să am copilarie, să fiu normal, să mă bucur de toată frumuseţea acestei perioade.

Sunt un copil vesel, prietenos, drăgăstos, dar ochii mei îţi “vorbesc” despre viaţa mea, despre lupta grea pe care un copil ca mine o duce de mulţi ani. Eu nu ştiu ce sunt cuvintele, pentru că nu ştiu să vorbesc… Mi-ar plăcea să pot spune măcar “mama” şi “ tata”, mi-ar plăcea să-i înţeleg pe cei din jur când îmi vorbesc, mi-ar plăcea ca eu să mă fac înţeles… Dar nu găsesc calea de comunicare şi nu înţeleg ce se petrece în jurul meu. Eu am lumea mea în care în permanenţă am nevoie de cineva lângă mine să-mi poarte de grijă. Sunt un copil cu nevoi speciale, un copil fără copilarie, cu un viitor pus sub semnul întrebării.
Asta dacă nu cumva vrei chiar tu să îl ajuţi, direcţionând cei 2 la sută sau o sumă în subcontul deschis de Asociaţia de Sprijin pentru Părinţii şi Copiii cu Autism Galaţi.
- Cod de identificare fiscală al entităţii non profit: 29189030
- Cont bancar (IBAN): RO 31BTRL RON CRTOO G11 82 213 - Banca Transilvania, sucursala Galaţi


Pentru alte detalii, scrieţin-ne pe adresa APCA Galaţi sau contactaţi-o direct pe mama lui Andrei, la telefon 0749.558.716.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TE RUGĂM SĂ NE SPUI OPINIA TA !