10 martie 2013

"Autismul mi-a furat copilăria"

"Mă numesc Alexandru Mihai şi am 5 ani şi 2 luni. La 3 ani şi 8 luni am fost diagnosticat doar cu întârziere în dezvoltarea limbajului. Asta pentru ca, un an mai târziu, umblând din doctor în doctor, să primesc diagnosticul de autism atipic.

AUTISMUL mi-a furat copilăria... mi-a furat şansa de a şti să mă bucur de tot ce mă înconjoară, mi-a furat şansa de a fi un copil  normal...

AUTISMUL le-a furat zâmbetul de pe buze părinţilor mei şi i-a împins intr-o lupta grea... lupta cu autismul! Recupererea mea nu e ușoară, dar de când am început orele de terapie și logopedie se văd rezultate semnificative. Dacă până mai ieri nu scoteam niciun cuvant “corect”, azi mă pot lăuda că am învățat destul de multe și le înțeleg și sensul.

Lupt din toate puterile pentru ca părinții, terapeuții, coordonatorii să fie mândri de rezultatele mele și astfel să le răsplătesc și munca lor. VREAU să ies din carapacea asta numită autism și de aceea vă rog să contribuiți și voi la recuperarea mea, direcționând cei 2% din impozitul pe venit! Vă mulțumesc tuturor!"
 
Dacă te-ai hotărât să îl ajuţi pe Alexandru, donează cei 2% sau o sumă de bani în contul RO17 BTRLRONCRT00G118220C, deschis pe numele Asociaţiei APCA, la Banca Transilvania, sucursala Galaţi (cod de înregistrare fiscală 29189030). De implicarea ta depinde enorm modul cum va arăta viitorul unui copil cu autism!

Pentru alte informaţii sau pentru a lua legătura cu familia sa, vă rugăm să contactaţi Asociaţia APCA, la autism.galati@gmail.com sau la telefon 0752.675.454 (președinte APCA, Nicoleta Lupoae).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

TE RUGĂM SĂ NE SPUI OPINIA TA !